Monday, April 25, 2011

Perubahan

Ari ni...dh 3 ari sejak aku berenti keje... Skrg dok umah, on9 setiap masa... Bosan tol ngadap komputer hari-hari..
30hb ni baru gaji keluar.... dpt gaji aku nak tros amik lesen kete.... Tggulah bila aku ade kereta nnti, mmg aku x balik rumah la.... Kalau nak cari aku, cari la kat pantai.... Desaru, Mersing.....
Aku bosan btol hari2 mcm ni.... Bgn tido, mandi, sarapan, berasap, tido.......malam lepak sampai 3,4 pg....pastu tido....esok buat bende same lg... ish....sial la.... bosan seyh..... Tp, apepown aku bersyukur la sbb aku masih idop lg...
Aku bukan mengkeji jalan hidop aku...aku cuma inginkan perubahan dalam idop aku....perubahan ape?? Nnti aku citer.....kat post seterusnya.....
Byk yg aku nak citer tntg perubahan yg aku nak lakukan.....perubahan perjalanan idop aku.....

No comments:

Post a Comment